شاهزاده کوچولوی ما آرینشاهزاده کوچولوی ما آرین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آریـــــن /شاهزاده کوچولوی پارسی/

125 ممنونیم

1393/5/15 19:38
نویسنده : مامی
348 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان .....

کاری کردی کارستون .فک کنم اگه خدای مهر بون   اونقد  عمر بهم بده  که دچار آلزایمرم بشم این خاطره ای که برامون ساختی رو هر گز  فراموش نمی کنم عزیزکم.. شاید  به امید  خدا یه روز برا بچت تعریفش کنم...دیروز وقتی ما دو تا داشتیم قایم باشک  به قول خودت سک سک(سوک سوک) بازی می کردیم . فرار کردیدی رفتی  تو اتاق خواب و......در و از اونور قفل کردی...چشمک

تازه ذوقم می کردی که مامان نمی تونه بیاد تو اتاقو  بگه سوک سوک ..

اما اما ........

هرچی سعی کردم نتونستم درو برات باز کنم ..بابا هم اومدو اونم نتونست درو باز کنه..

نگو قفل ساز ...آخه عزیزم توی مرداد ماه اونم ساعت 2/5 ظهر قفل ساز کجا ست.

خلاصه چون پسر باهوشی هستی  از اونور در بهت میگفتم چجوری کلیدو بچرخونی و در و باز کنی ... خیلی هم سعی کردی اما نشد.....اما اما این در قدیمی و تو کوچولویی دیگه .میدونم خیلی قوی هستی اما زور این در و قفل  خرابشو  نداشتی عشق مامی..حتی بابا هم نتونست بازش کنه...

نمیدونستیم چیکار کنیم ..دیگه شروع کردی به گریه کردن و بی تابی کردن...

بعضی وقتا صدایی ازت نمی اومد . چقد می ترسیدم ..

تو اضطرابو استرس من بابایی ز زد 125 و داستانو براشون گفت..و اونا خیلی زود اومدن ..دیگه صدای گریه ت هم نمی اومد...و بی تابی من بدتر شد. کککککککه....نکنه دست کرده تو پریز برق و هزار تا فکر دیگه...

 

وای خدا مردم ...از بدشانسی همسایه پایینی هم نبودش که مامور 125 بتونه نردبونشو از حیاط خلوت اونا  بلند کنه.. هر کاری کردن نشد ..////خوشبختانه  بخاطر تهویه کولر پنجره باز بود/////

خلاصه ازخیابون پشت ساختمون نردبونو گذاشتن و  یکیشون وارد اتاق شدو در باز کردو تو مامانی من خوابیده بودی . رو لباسا.....

راستی  اون وقتها که آروم میشدی .  مشغول خالی کردن دراور لباسات می شدی///

 

مامور125 کلیدارو بهم دادو گفت: دیگه رو در نذارشون......125 ممنونیم

 

منم یاد گرفتم  دیگه هیچ کلیدی رو در نذارم...چون شیطونک خوشکلی بنام آنی دارم....

 

 

خدایا شکرت بخاطر این معجزه قشنگی که بهم دادی. و هر روز با وجودش چیزهای جدیدی یاد  میگیرم و تجربه  می کنم..

نفسم  ..همه وجودم.. من اگه تورو نداشتم کی رو داشتم...

 

خدایا شکرت..................125 ممنونیم ازتون که زود اومدین....و کمک کردین........

پسندها (1)

نظرات (0)