شاهزاده کوچولوی ما آرینشاهزاده کوچولوی ما آرین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آریـــــن /شاهزاده کوچولوی پارسی/

برنامه غذایی شیر خوار به صورت هفتگی و ماهانه

1391/9/17 19:05
نویسنده : مامی
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

هفته اول ماه هفتم ............

با تقدیم این گلهای خوشکل به شما

بخاطر نی نی های گلتون با دقت بخونید

 

شروع غذای کمکی با حریره است که از مقدار کم(یک قاشق مربا خوری )یک بار در روز  شروع میشود

 و به تدریج طوری اضافه می کنیم که در روز پنجم به 5تا 8 قاشق مربا خوری برسد

طرز تهیه حریره بادام

بادام شیرین 5 عدد

آرد برنج یا نشاسته یک ق م سر صاف

شکر 2/1 ق م سرصاف

ابتدا بادامها را چند  ساعت در آب جوش خیسانده پوست می کنید

 و سپس آنها را رنده کرده (من همیشه آسیاب میکنم )و همراه آرد برنج و شکر و آب می جوشانید

 .سپس آنها را صاف کرده مجددا گرم نموده و به کودک می خورانید.

تـــــــــــــــــــــــــوجه

با شروع غذای کمکی دادن آب جوشیده خنک شده به دفعات و حجم مورد علا قه شیر خوار لازم است

فنون مادرانه

مامان جون آرین(مامی باباش) همیشه میگه:

 برای اینکه یادت نره آب به نی نی بدی هر وقت خودت تشنت شد به نی نی هم آب بده/

این نصیحتش خیلی خیلی برای من  باارزش بود چون همیشه مردد بودم  نی نی کی تشنه میشه.

همین جا ازش تشکر میکنم و امیدوارم چیزای بیشتری ازشون یاد بگیرم.

 

 

             niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)