شاهزاده کوچولوی ما آرینشاهزاده کوچولوی ما آرین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آریـــــن /شاهزاده کوچولوی پارسی/

آریـــــــــــــــــــــــــن در ماه محرم

1391/9/18 21:08
نویسنده : مامی
360 بازدید
اشتراک گذاری
  • Party Balloons

آرینم اونقد ازت خاطرات قشنگ دارم که اگه بخوام...................

  • our love

 

  • خدایاشکرت بخاطر آرین
  • آرینم اونقد ازت خاطرات قشنگ دارم که اگه بخوام......همه اونارو اینجا بنویسم هیچ سایتی  ظرفیتشو نداره/ مثلا وقتی تنهایی و با خودت شعر می خونی / یا وقتی بابا از سرکار میاد تا صدای پاشو میشنوی بدو بدو سینه خیز میری جلوش/یا اون موقع ها که من مشغول کارای خونه ام و تو مثل یه فرشته کوچولو نفس نفس میزنی و دنبالم سینه خیز راه  می افتی ....یا  خیلی های دیگه     که فقط و فقط تو خاطر منه .

  • عشق من چجوری از نگاههای قشنگت و از خنده هات بنویسم ..که... تمام لحظات تو خاطره س /عزیز من بعضی خاطراتت نه نوشتنی اند نه گفتنی حتی نه میشه فیلم گرفت و نه تصویر....

  •  فقط باید حس کرد  و چشید....

  •  پسر مامان و بابا  شاهزاده  قشنگ ما .. کاشکی لایقت باشم......

    • عشق مامان و بابا اینجا رو درست کردیم که هر روز بیام و خدا رو بخاطر داشتنت شکر کنم و بگم
    •  به زندگیمون نور دادی و چقدر عاشقتیم......

     

    .............

    وروجک مامان و بابا
  • آدوستت داریم عزیزم

 

 

  • نفسمی
  •  

  •  

  • عشق مایی

 

  • تو دلیل بودن و نفس کشیدن مایی شاهزاده قشنگم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)